FANDOM

Високоякісні воблери важко піддаються підробкам, навіть на промисловому рівні. Рибалки знають, що таке хороші воблери, найпопулярніші відомі у всьому світі: Yo-Zori, Daiwa, Shakal Bros, Duel, і більш прості: Nils Master, Rapala.

Воблери на щуку.jpg

Воблери на щуку

Приманки провідних виробників неможливо підробити – настільки передові технології використовують ці брендові компанії. На що слід звертати увагу при відборі уловистого воблера? У горизонтальній площині легким моделям властива характерна широка або дробова гра. Проводка воблерів спінінга показує, що якщо збільшувати обороти котушки, то у хороших приманок повинна різко зростати частота коливань, і при цьому зменшується амплітуда. Якщо такі рухи у легких воблерів відбуваються із запізненням, це вважається серйозним недоліком. Хороший воблер буде на будь-якій швидкості проводки привертати увагу хижака, особливо якщо з вершинкою вудилища потрапить в резонанс. Кращі воблери на щуку відомих фірм коштують недешево і тут працює головним критерієм ціна і якість. При використанні приманок на рибалці відмінності у вартості явно відчутні. Низькосортні приманки виявляють нестабільні показники в процесі лову. У кожній серйозній компанії, що виробляє якісні приманки, є серія економ-класу, ціна таких воблерів суттєво знижена (до 40%). Ці приманки відмінно працюють, в будь-яких ситуаціях виручаючи рибалки.

Єдиний недолік – їх покриття недовговічне і при частій лові в швидкості обдирається, втрачаючи при цьому товарний вигляд. Наших рибалок іноді насторожують воблери японських виробників, що мають екзотичний вид, адаптовані такі приманки до наших умов? Можна з упевненістю сказати, що воблери з налагодженою грою, правильним балансом здатні залучити будь-яку рибу, яка при проводці опиниться біля нього поблизу. Якщо воблер з Японії відмовляється ловити хижака в Європі, і у себе на батьківщині він краще себе не проявить. А наші цікаві щуки схильні до воблерам екзотичного виду малогабаритних розмірів. Живі аналоги вони точно не зустрічали, тому до дивовижної рибці щука і проявить підвищений інтерес. Не варто забувати про колір приманки. Якщо вода прозора і її температура менше +14°, то воблери краще використовувати за кольором головною видобутку хижака, їх відтінки повинні бути трохи ефектніше, яскравіше.

См. також Редагувати

Випадкова вікі