FANDOM

Воблер-зчленовані (Jointed) — це приманка складається з двох і більше рухомих сегментів. За що спінінгісти люблять складові воблери? Насамперед, за їх красиву і живу гру. Можна впевнено стверджувати, що такої гри, як у составников, у «цілісних» воблерів не буде ніколи. Складові воблери є в асортименті майже кожної фірми. Всі вони відмінні один від одного за формою тіла, ступеня заглиблення, призначенню.

Особливості Редагувати

"'Воблери-составникы (Jointed)"' – воблери складаються з двох і більше частин, з'єднаних шарніром. Такі воблери можуть мати різну форму, плавучість і заглиблення. На рівномірній проводці воблери-составники відрізняються своєю грою, що нагадує рух живої риби. Складові воблери, частини яких виготовлені з м'яких матеріалів називають Swim Bait (Свимбейты), а воблери імітують жаб, рачків, комах, гризунів називають – Cicada (Цикадами).

Однак, одним з найбільш привабливих якостей воблерів составников є простота їх застосування. Вже в самій конструкції приманок даного типу закладена активна гра при рівномірній проводці. Рибалці не доводиться особливо напружуватися: після приводнення составника можна просто рівномірно обертати ручку котушки, не змінюючи швидкості проводки, і атака щуки не змусить себе довго чекати.

Чим же гарні составники?

  • по-перше, майже всі составники порівняно з іншими воблерами мають більш активною грою, заводясь і стабільно працюючи навіть при самій повільній проводці. А адже часто саме така проводка і викликає поклевку.
  • по-друге, навіть не володіючи системою далекого заброса, ці воблери дуже добре летять.
  • по-третє, будучи досить великими, за винятком составников від Mirrolure, не дуже сприйнятливі до якості повідків.

Форма составников Редагувати

Форм існує безліч, але умовно їх поділяють на три, іноді чотири категорії. З позиції впливу на гру ділять їх на дві категорії. Найбільш високої частоти при відносно великій амплітуді коливань можна домогтися у компактних кренкбейтов, тобто воблере з коротким і високим тілом (за класифікацією фірми Rapala — «фет»). Іншою крайністю є «минноу» — довгі і вузькі приманки. Вони теж можуть бути амплітудними, але за рахунок інерційності такій конфігурації їх не можна одночасно зробити високочастотними. Підвищити частоту можна, але пожертвувавши амплітудою.

Особливості ловлі на составники Редагувати

Досвідчені рибалки радять користуватися складовими воблерами на водоймах, де велика глибина і сильна течія, оскільки в таких місцях хижаки часто знаходяться на глибині. Для цієї риболовлі найбільш підходящими будуть потопаючі складові воблери. Ці приманки не дуже добре рухаються, однак вони краще тримаються у воді з сильною течією.

Повідці Редагувати

Про повідках розмова особливий. На гру составников вони впливу майже не надають. Але... Повідець може з легкістю занурити під воду воблер, і з плаваючого воблера, отримаємо потопаючий.

Тому повідці робимо самі, благо, повідкових матеріалів зараз безліч: від дроту («знамениті» струна і ніхром, спеціальна поводковая фірми American Fishing Were) і багатожильних сталевих (із семи, дев'яти, дев'ятнадцяти і сорока дев'яти зволікань) до комбінацій сталевих зволікань з штучними і синтетичними волокнами. Якщо взяти повідці з різних матеріалів, але з однаковою розривним навантаженням, то вони будуть відрізнятися один від одного діаметром здатністю зберігати залишкові деформації.

См. також Редагувати

Випадкова вікі