FANDOM

Весь час, поки існує любительське рибальство, існує і вічний рибальський питання: в яку погоду риба клює, а яку — ні. Напевно, що поки буде існувати полк рибалок — любителів, а, відповідно, і це питання чіткої відповіді на нього не піде. У цій статті наведено кілька точних прикмет.

  • Це, якщо можна так висловитися, справжня аксіома рибальського мистецтва. Хоча ні, скоріше навіть теорема, так як її, в принципі, можна довести. Однак на відміну від геометрії, в рибалці нічого 100-відсоткового немає, терміни "аксіома" і "теорема" використовується тільки тому, що ця прикмета найчастіше виявляється вірною. А звучить вона дуже просто: "Перед та після будь-яких різких змін погоди клювання слабшає". На особистому досвіді переконався, що ця прикмета працює. Пояснюється тим, що риби володіють чутливістю, якій можуть позаздрити більшість приладів, відповідно до вагомих змін яких-небудь параметрів погоди ставляться дуже болісно.
  • Найгірший клювання — при північному вітрі. Чим пояснюється, не відомо, виробити хоч скільки-небудь правдоподібну теорію не вдалося.
  • При молодої, повної місяці клювання слабкіше, ніж при "середньої". Пояснюється це тим, що місяць завжди впливає на воду. Наслідком чого стають припливи і відливи. Але навіть там, де вони виражаються у зміні рівня на десяті частки міліметра, вплив місяця все одно відмінно почувають риби. Мабуть, при молодої і старої місяці, дія найбільш відчутно, що і позначається на клюванні.

Дані прикмети найбільш достовірні. А взагалі, якщо вирішили їхати на рибалку — погода не перешкода. Зупинити справжнього рибалки може тільки дощ, тому як, якщо все робити "по правилам", побуваєш на рибалці пару раз в рік.

См. також Редагувати

Випадкова вікі