FANDOM

Рибалка в Естонії – дуже захоплююче заняття. В Естонії близько 1200 озер, понад 7000 річок і струмків і дуже протяжна берегова лінія Балтійського моря, а також Чудського озера.

Водойми в Естонії Редагувати

Естонія має густу річкову мережу. Річки північної і західної Естонії (Нарва, Піриту, Казари, Пярну і ін) впадають безпосередньо в затоки Балтійського моря, а річки східної Естонії мають стік у внутрішні водойми: озеро Виртс'ярв на півдні (р. Пыльтсамаа) і Чудське озеро (р. Емайигі) і Псковське озеро на сході. Найдовша річка — Пярну має протяжність 144 км і впадає в Ризьку затоку Балтійського моря. Найбільш багатоводні ріки — Нарва, через яку сток Чудського озера направляється у Фінську затоку, і Емайигі. Судноплавна лише р. Емайигі, причому нижче міста Тарту. Під час весняних паводків рівень води в річках значно підвищується (до 5 м).

В Естонії налічується понад 1150 озер і понад 250 штучних ставків. Озера в основному, мають льодовикове походження і займають близько 4,8 % території. Найбільше озеро країни Чудське (або Пейпси) розташоване на сході і утворює природну та історичну кордон з Росією. Площа Чудського озера 3555 кв. км, з них 1616 кв. км належать Естонії. Найбільший внутрішній водойму Естонії — оз. Выртсъярв — має площу 266 кв. км.

Правила риболовлі в Естонії Редагувати

Існують певні правила рибного лову в Естонії. Є такі водойми, де рибалити суворо забороняється, в інших – заборони носять лише сезонний характер. Є й такі річки, де можна закидати вудку, але от ловити тільки певні види риб. Що стосується лову на донку, спінінг, то для такого задоволення буде потрібно ліцензія. Вона набувається у місцевої влади. Вартість ліцензії становить всього 1 євро в день. Якщо рибалка збирається випробовувати удачу тільки з вудкою, на таку «полювання» ліцензія не потрібно.

Рибальський сервіс Редагувати

В даний час сервіс в Естонії дозволяє організувати риболовлю найрізноманітніших форматів: оренда туристичного будиночка, найм катера або яхти з тривалим виходом у відкрите море, відвідування форельных ферм. Тому можна, наприклад, приїхати в Таллінн з дітьми, і зайнятися зимовою риболовлею, в той час як діти будуть чекати батьків з уловом в теплих будиночках.

Популярними і традиційними місцями риболовлі в Естонії є острова Сааремаа і Хійумаа, Пярнусска затока, все північне узбережжя, чимало охочих відвідати та південні регіони країни.

Рибалка багатьма приймається як різновид і спорт, і розваги, і полювання. А якщо згадати відоме російське вислів, що «роки, проведені на риболовлі, в залік віку не йдуть», то можна тільки привітати людей, чия пристрасть тягне їх до давнього ремесла видобувачів риби, побажавши їм гарного клювання на естонських річках і озерах!

Популярні у рибалок риби в Естонії Редагувати

У водоймах Естонії ви можете зловити такі породи риб лин, лящ, карпо, плотва, окунь, лосось, кумжа, форель, судак, сом, щука, язь, тріска, минь, головень, ряпушка та деякі інші.

  • Форель – одна з найпопулярніших риб в Естонії, водиться більш ніж в 90 річках. Водиться, в основному, в річках з швидкою течією. Найбільш вдалий час для лову форелі це з кінця квітня до середини вересня. Особливо вдалий період з кінця травня до середини червня. Ловити варто або в раніше ранковий час, або у пізній вечірній, хоча в липні можна спробувати і нічну риболовлю. Ловля форелі в Естонії заборонена з 15.9 з 01.02.
  • Лосось – найкращий час для ловлі лосося – це весна і осінь, особливо з початку жовтня практично до кінця грудня, і навесні, коли сходить лід і лосось виходить на «жор». В залежності від розміру водойми лосось теж буває різний, чим більше водойма, тим крупніше лосось. Деякі особини досягають 10-20 кг На лов лосося необхідна спеціальна ліцензія, що коштує близько 100 естонських крон на день. З цією ліцензією рибу можна ловити в таких річках: Narva, Selja, Valge, Vaana, Jagala і Pirita. Також лосося можна ловити і в морі. У середньому спійманий лосось важить 3-10 кг.
  • Райдужна форель – штучно риба завезена в Естонію, але її популяція у деяких річках досить велика. Райдужна форель живе приблизно в таких же умовах, що і звичайна форель, але значно перевершує її у вазі.
  • Морська форель живе в морі, на узбережжі, а на нерест приходить до річки. Зазвичай морську форель можна зловити в море і на береговій лінії, але в річках це теж можливо. Нереститися морська форель в річках з швидкою течією, в Естонії близько 15 таких річок. В основному це Північне узбережжя Естонії. Кращий час для лову з кінця березня початок квітня, а також з вересня-жовтня грудень. З 1.09 по 31.11 забороняється ловити форель у річках. Розмір морської форелі, спійманої в Естонії в середньому 2-7 кг. Найбільша форель, спіймана в Естонії – 11,2 кг
  • Щука – одна з найбільш поширених видів риб в Естонії. Практично в будь-якому водоймі можна знайти щуку. Щука живиться дрібною рибою, жабами, а великі щуки іноді навіть нападають на птахів. Починаючи з середини травня починається прекрасний час для лову щуки. Особливо улов може бути вдалим з кінця вересня до появи льоду. Рибалка на щуку заборонена з 15.03 до 10.05 в річках і озерах, і з 15.03 до 1.05 в море.

Випадкова вікі