FANDOM

Ехолоти Garmin володіють відмінними споживчими характеристиками, які дозволять вам вибрати ехолот, що задовольняє вашим вимогам. Велика глибина сканування, висока потужність випромінювання, якісний кольоровий або чорно-білий дисплей, зручне кріплення, висока чутливість для швидкого і зручного пошуку риби, можливість роботи на малій глибині – ось ті параметри, якими володіють сучасні ехолоти для риболовлі Garmin.

Історія Garmin Редагувати

Компанія Garmin заснована на принципах інновації, зручності, ефективності, якості та обслуговування. Засновники компанії, Гарі Баррелл і Д-р Хв Као, показують інноваційну продукцію Garmin в холі головного офісу компанії р. Олас, штат Канзас.

Ехолоти Garmin.png

Ехолоти Garmin

Ідея про створення компанії виникла в 1989 році у групи талановитих інженерів, присутніх за картковим столом. За кілька років підприємство розвинулося у всесвітньо відому компанію, штат якої налічує тисячі співробітників. Як і на самому початку, мета компанії Garmin залишається простий: створення обладнання для навігації та зв'язку, яке зможе збагатити життя наших користувачів. Наші інноваційні продукти належать до різних сфер, включаючи автомобільне, авіаційне, морське, туристичне та спортивне обладнання, а також обладнання для бездротових додатків.

Будучи частиною Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN), компанія Garmin International стала прикладом зростання для всіх споживачів, співробітників, інвесторів і роздрібних торговців. Секрет нашого успіху простий. З того моменту, як засновники компанії сфокусувалися на продаж свого першого продукту, який використовує систему GPS, компанія Garmin оточує себе креативними працівниками, професіоналами спільній справі

Особливості ехолотів Редагувати

Ехолоти Garmin вже встигли зарекомендувати себе з найкращої сторони, у кожної моделі є свої покупці. Варто відзначити і те, що цей виробник випускає ехолоти як для річної, зимової ловлі. Крім того вони відрізняються досить невисокою вартістю, користь від таких приладів буває просто неоціненною, особливо якщо ви часто вибираєтеся на риболовлю.

Тепер ми більш детально розглянемо деякі з моделей, поговоримо про їх особливості і характеристики. Почнемо з Garmin echo 300c. Якщо ви обмежені в бюджеті, то він підійде вам як не можна краще. Прилад створювався саме для того, спростити рибальський процес, зробити його більш захоплюючим.

Кілька конструкційних особливостей має модель Garmin echo 150. Насамперед, це дисплей більшого розміру, два скануючих променя і потужність 200 Вт, завдяки чому їм можна досліджувати глибини до 400 метрів. Ще однією його особливістю є звукова сигналізація, а також спеціальна функція під назвою «Біла лінія», що дозволяє визначити рівень твердості дна.

Більш потужним варіантом, що дозволяє шукати рибу на глибинах до 600 метрів, є Garmin echo 500c. Він один з найбільш функціональних ехолотів в даній лінійці, однак і вартість його досить висока. Прилад здатний однаково добре працювати як на великих, так і на малих глибинах, при цьому кут охоплення досягає 120 градусів, що дозволяє виявити рибу, що знаходиться по сторонах. Спеціальні технології дозволяють фіксувати стан дна, визначати температуру води, при бажанні також можна підключити датчик швидкості.

Для пошуку риби як в прісній, так і на морі добре підходить Garmin Fishfinder 400C DF. Це досягається за рахунок того, що він розрахований на роботу з різними типами двочастотних і двухлучевых випромінювачів. Крім цього у нього є функція UltraScroll, що дозволяє миттєво оновлювати дані на екрані, плюс до всього цього ви без праці зможете визначити температури води на різній глибині, що виводиться у вигляді графіка.

Звуковою сигналізацією, що спрацьовує в момент виявлення риби, оснащується Garmin Fishfinder 140. Він відмінно підходить для лову на невеликих глибинах, і здатний своєчасно ініціювати навіть найслабші сигнали. Виставивши один раз потрібні вам настройки ви можете ви можете не турбується про це у подальшому, так як всі дані зберігаються в пам'яті приладу.

Цікаві факти Редагувати

  • Назва Garmin походить від перших трьох літер двох ключових фігур компанії Gar — Gary Burrell і Min — Min Kao
  • Після того як компанія Nokia оголосила про випуск Ovi Maps, акції Garmin подешевшали на 5,5 %.
  • 26 серпня 2010 року компанія Garmin оголосила про відкликання 1,25 млн GPS-навігаторів Nuvi 200W, 250W, 260W, а також 7xx і 7xxT у зв'язку з загрозою перегріву акумуляторів, який може викликати загоряння. До ризику схильні апарати з певною розведенням друкованої плати, в яких використовуються акумуляторні батареї від стороннього постачальника.
  • Компанія Aston Martin повідомила прес-реліз про те, що збирається подарувати навігатори Garmin всім покупцям автомобілів Aston Martin Cygnet Black і Cygnet White.

Офіційний сайт Редагувати

Випадкова вікі