FANDOM

Кукурудза – усім відома і завжди доступна риб'яча принада. Їй спокушається майже вся мешкає у водоймах нашої країни біла риба. Популярність кукурудзи як принади полягає в легкості приготування з неї суміші для прикормки, довгого збереження свіжого вигляду і смаку, володінні стійкого аромату і вабливого рибу кольору. Використання окремих зерен і борошна з кукурудзи для прикормки, допомагає залучити не тільки дрібну рибу. Вона припаде до смаку карасеві, плотве, в'язю, сазану, голавлю, лящеві, густере. Її яскравий колір приваблює і хижака.

Загальна інформація Редагувати

Кукуруза

Кукурудза

Зерна кукурудзи, нарівні з земляними черв'яками і опаришами, є найпоширенішими насадками риболовлі на річках і озерах.

До смачною, з гарним запахом і яскравим кольором кукурудзі не байдужі більшість риб у наших водоймах. Найголовніші її любителі це, мабуть, карпо і карась, лящ, плотва, лин, головень, товстолобик, густера, тарань і краснопірка також не проти поласувати цим злаком. Навіть хижа риба буває часом не байдужа до цим яскравим зернам.

Найбільш популярна серед рибалок, за рахунок своєї доступності, це баночна кукурудза, але також широко використовують варені зрілі зерна кукурудзи і свіжу молочну кукурудзу.

Кукурудза – рослинна насадка володіє відмінними характеристиками:

  • має прекрасний запах, колір і смак, які так подобаються рибі;
  • завжди є у продажу в практично будь-яких магазинах;
  • відмінно тримається на гачку і на волосі;
  • до кукурудзі можна застосовувати різні ароматизатори (що дає широкі можливості в прикармливании риби);
  • при варінні зерен кукурудзи можна домогтися різного ступеня м'якості;
  • низька вартість такої насадки.

Зерна кукурудзи також є відмінною добавкою до підгодувала. На основі кукурудзи виробляють різні рибальські насадки і прикормки. Кукурудзяна крупа є чудовою добавкою до багатьох прикормкам. Також з кукурудзяного борошна можна зварити мамалигу для риболовлі.

Види насадок з кукурудзи Редагувати

На основі кукурудзи виробляють різні рибальські насадки і прикормки:

  • Варені зерна кукурудзи, завдяки їх розміру, пружності і соковитості відмінно підходять в якості насадки, чудово тримаються на гачку і волосяний оснащенні. Завдяки їх кольором, ароматом і смаковими якостями, у багатьох випадках перевершують багато інших насадки.
  • Кукурудзяна крупа і борошно, на риболовлі використовується у вигляді тіста, мамалиги і каші. Кукурудзяна тісто дуже уловиста насадка, а кукурудзяна каша є кращою їжею. Виробники прикормок для риболовлі використовують кукурудзяну крупу і борошно в якості основного компонента прикормки. Багато магазинні прикормки містять у собі до 90% кукурудзяного борошна.
  • Консервовані зерна кукурудзи відмінно проявляють себе як насадка і додається в будь-яку прикормочную суміш. Причому в прикормку йдуть не тільки зерна, але і сік, що знаходиться в банку. Сік консервованої кукурудзи можна використовувати для виготовлення ароматного тіста з пшеничного борошна або хлібного м'якушки.

Рецепти приготування Редагувати

Рецепти приготування кукурудзи

Рецепти приготування кукурудзи

Рецептів як готувати кукурудзу для риболовлі існує безліч, до вареної кукурудзи додають різні ароматизатори, в залежності від пори року та особливостей водойми.

Можна додавати масла – анісова, соняшникову чи конопляну. Масла потрібно додавати зерна вже після того, як вода злита, оскільки вони залишаються на поверхні води і зливаються разом з нею, нічого не додаючи до запаху і смаку самих зерен.

Сухі аромати додають у воду в процесі настоювання після варіння, що дає зерням час ввібрати їх запах.

Більшість рибалок додають у воду підсолоджувачі: цукор або мед, однак деякі стверджують, що підсолена кукурудза у них працює краще. Тому експериментуйте, і будь-який з рецептів обов'язково спрацює.

Запарювання кукурудзи Редагувати

Перед тим, як запарювати кукурудзу, її необхідно замочити на добу або двоє, змінюючи воду кожні три-чотири години, потім залити окропом у термосі з розрахунку – чверть обсягу кукурудза, а решта – крутий окріп, можна додати спеції або ароматизатори. Через години три-чотири кукурудза готова.

Варіння кукурудзи Редагувати

Перед варінням кукурудзу слід обов'язково замочити, інакше процес варіння затягнеться надовго. Замочувати слід від однієї доби до трьох в простій воді або конопляної заквасці. Після набухання зерен починаємо варити. У воду можна додати мед або цукор і варити від тридцяти хвилин до години, щоб кукурудза стала м'якою, але ні в якому разі не перевареної, інакше насадити її на гачок буде вельми проблематично.

Після того, як процес варіння закінчений, залишаємо зерна у воді ще на добу або дві, щоб вони настоялися. Тепер у воду додаємо ароматизатори. За час настоювання зерна вберуть аромат і стануть ще більш апетитними для риби. Підбір ароматів залежить від місцевих особливостей і пори року. Найбільш універсальними є аромати меду, ванілі і банана, надають кукурудзі солодкуватий запах і смак.

У процесі настоювання з кукурудзи починає виділятися молочна кислота, з'являється неприємний запах. Однак помічено, що такі зерна «з душком» особливо привабливі для риби.

Ловля на кукурудзу Редагувати

Ловля на кукурудзу

Ловля на кукурудзу

На кукурудзу можна ловити декількома знаряддями:
  • Поплавкові вудка із застосуванням солодкої кукурудзи в якості приманки встала на перше місце в рейтингу із-за характеру підгодовування. Ловля на кукурудзу передбачає і прикормку цієї самої кукурудзою, дуже зручно закинути оснастку з поплавком в місце лову, а потім залишати туди жменьки кукурудзи.
  • Короповий монтаж. На кукурудзу можна ловити застосовуючи короповий метод лову, а в якості оснастки використовувати метод "Зіг Клунь". Приманка буде знаходитися у верхній точці годівниці і риба дуже швидко знайде ласий шматочок.
  • Фідер — це дуже спортивна снасть, і при ловлі великої риби слід застосовувати дуже потужне вудилище, волосінь, котушку.

Ловля на кукурудзу на річках Редагувати

Піймання великого примірника на річках із застосуванням кукурудзяної насадки – давно не рідкість. Головне вибрати відповідне місце і знаряддя лову. Кращими місцями для риболовлі вважаються спокійні ділянки річки, де під деревами, що впали утворилися глибокі водориї; місця перекатів, де річкове протягом знижує силу; рівномірний водний ділянку з смугою рослинності. Безпосередньо у місцях вимоїн та рясно росте зелені зосереджується велика плотва, головень, підлящик.

В якості основного знаряддя можна вибрати вудку з котушкою і кільцями. Пропускні кільця перешкоджають залипанню ліски, а котушка покращує її схід. Так само успіх приносить ловля на донку або з відпусткою поплавця з насадкою на гачок декількох зерен. При кожному закиданні снасті рекомендується забезпечити рибі підживлення у вигляді дрібних кукурудзяних зерен.

Ловля на кукурудзу на озерах Редагувати

Кукурудзяна насадка обіцяє успіх в затриманні добірних примірників на озерах. Варто зазначити, що зона проживання риби на озері у залежності від пори року змінюється. Навесні представники коропових – лин, сазан, карпо зосереджуються на трав'янистих мілинах, восени вони стоять біля корчів, влітку обирають глибокі острівці з багатою водною рослинністю. Головне – знайти оптимальне місце риболовлі і підгодувати рибу дрібними кукурудзяними зернами протягом декількох днів. Якщо рибак націлений на піймання конкретного виду і розміру риб, наприклад, добірного лина, то під час риболовлі прикормку слід зупинити, так як дрібні частинки будуть залучати непримітних примірників іншого класу риб. В озерах риба рідко підходить до насадці на гачку, де не була забезпечена хороша підгодовування. В цілому для лову підходить поплавкові оснащення.

Ловля в ставках на кукурудзу Редагувати

Мешканці ставка привертають практично всіх рибалок. Причому вони спокійно можуть проплисти повз приманки, залишивши рибаку хвилини тривалого очікування. Жвавий інтерес у риби викликає смачна кукурудза. Причому, риба, що живе в ставках, більше любить запарені молоді зерна. При бажанні зловити не дрібний трофей необхідно насадити на гачок кілька зерен. Наприклад, карпо частіше звертає увагу саме на велику блешню. Дрібна насадка приваблює маленьких примірників, які не дають підійти рибі солідних розмірів. Місце лову в ставку слід загодовувати. Бажано сумішшю, що включає у свій склад кілька компонентів, головним з яких є кукурудза. Сьогоднішні мешканці ставка дуже примхливі, тому для їх отримання необхідно запастися небувалим терпінням, привабливою приманкою.

Особливості риболовлі на кукурудзу Редагувати

  • Ловля коропа, сазана. Гачки для насаджування кукурудзи використовують 4-12 номерів, чорного або золотистого кольорів. Насаджують до 10-і зерен різної величини, протикаючи їх через центр, збоку, вздовж, поперек. Це, з використанням нерівномірних за величиною насадок, дозволить обдурити рибу. Гачок заповнюють насадкою повністю. Жало закривають останнім елементом. Ефективність приманки збільшиться, якщо її перед закидом обваляти в підгодувала.
  • Ловля язя. На гачок насаджують 2-3 зерна невеликого розміру. Протикають через центр, поперек, що дозволяє насадці «витримувати» кілька покльовок. Розташовують зерна щільно. Жало залишають відкритим. Ловлять в'язя в проводку. Клює він на кукурудзу різко, впевнено. Оголене жало збільшує шанс результативною підсічки.
  • Ловля карася. Використовують великі кукурудзяні зерна, які насаджують по 1-2 шт. Їх краще підперти з обох сторін приготованими для риболовлі перловими зернятками. Це дозволить довше зберігатися кукурудзі на гачку, так як при поклевках карась обсмоктує насадку. Вістря гачка залишають відкритим на 2-3 мм. Якщо це більше, то карась, відноситься до обережним рибам, відчує підступ і «кине» приманку.
  • Ловля плотви. Для плотви досить насаджувати на гачок одне зерно кукурудзи. Протикають його впоперек, розташовують ближче до лопатці або колечка. Це дозволяє підсікати рибу за верхню і за нижню губу.

Насаживание на гачок Редагувати

Торкнемося трохи способу насадки кукурудзи на волосся або гачок.

Насаживание кукурудзи на гачок

:Насаживание кукурудзи на гачок

Так ховати жало гачка чи ні? Відповімо: ні, не потрібно. Шкурка кукурудзи досить щільна і для кращої зарубки риби добре залишати кінчик гачка оголеним. І не треба боятися, що риба вколеться про жало гачка і піде. Численний досвід рибалок звівся до того, що жало виводять назовні практично при використанні будь-яких насадок і наживок.

Під час риболовлі кількість і розмір зерен на гачку залежить від розміру самого гачка і відповідно розміру передбачуваної риби.

Наприклад, ловлі коропа, на гачку з номерами від №4 до №8 може поміститься до 5-8 зерен кукурудзи. Причому краще використовувати різні зерна, і великі і маленькі, і насаджувати їх необхідно також не рівномірно, продевая через центр або край зерна. Така насадка буде виглядати більш природно і у риби не викличе підозри.

При ловлі більш дрібної риби зменшується розмір гачка і відповідно кількість зерен. Наприклад, при лові карася насаджуються два зерна кукурудзи, які ще можна підперти розвареної перловкою. Це довше утримає наживку, так як карась любить довго смакувати зерна, обсмоктуючи їх.

Також відмінний ефект дає бутерброд — поєднання кукурудзи з черв'яком або опарышем.

Якщо після варіння зерна вийшли недостатньо м'якими, і їх складно просувати гачком, то в такому випадку може допомогти волосяний монтаж. Кукурудза на волосині для наших водойм, може виявитися більш продуктивніше, ніж навіть ловля на бойли. Голка для проколювання бойлов, може з легкістю впорається і з зернами кукурудзи.

Кукурудза в підгодовування риби Редагувати

Застосування кукурудзи в якості компонента прикормочной суміші дає високі результати на риболовлі. У складі прикормочных сумішей консервована кукурудза діє на рибу просто чарівно. Вміст консервної банки перемішується зі спеціальною прикормочной сумішшю, придбаної в магазині або з сумішшю, приготовленою самостійно з пшона, крупи, панірувальних сухарів. При цьому рідина з банки обов'язково слід вилити у прикормочную суміш. Це створить відмінний аромат, що залучає рибу. При цьому слід дотримуватися наступну пропорцію: на три кілограми прикормки необхідно використовувати одну 400-грамову банку консервованої кукурудзи. Для підгодовування ділянки площею в один квадратний метр зазвичай потрібно близько двох кілограм суміші.

Щоб приготувати підгодовування для використання в годівниці, необхідно крім загальних правил врахувати ще один суттєвий момент: суміш для годівниці має бути більш щільною і в'язкої консистенції. Її консистенція повинна бути такою, щоб прикормка добре утримувалася в годівниці при забросе і не вимивалися з неї протягом десяти – двадцяти хвилин. Найкраще розмочувати водою, взятою з водойми.

Штучна кукурудза Редагувати

Під ці терміном мається на увазі використання неїстівних імітаторів кукурудзяних зерен. Ці приманки виготовляються з синтетичних пластиків. Фактично це контейнер для хімічних речовин, покликаних залучити рибу і спровокувати її на поклевку. До гідностей такої приманки можна виділити:

  • багаторазове використання;
  • миттєве вступ насадки в процес;
  • приманювання риби після потрапляння у воду;

Випускається штучна кукурудза в двох видах: у баночці з ароматизатором і не володіє запахом. У другому випадку рибалка сам вибирає, яким ароматизатором просочити штучну приманку для кращого результату. Після використання приманки з запахом рекомендується відразу помістити її назад в баночку з ароматизатором.

См. також Редагувати

Випадкова вікі