FANDOM

Минноу (Minnow)видів воблерів за класифікацією враховує форму (геометрію) воблера, поряд з шэдами, фэтами і крэнками. Воблери цього типу заслужено користуються небувалою популярністю про рибалок, причому цілком заслужено, так як є одними з найбільш ефективних. Сьогодні навряд чи знайдеться рибалка не бачив цей вид воблерів, однак не всі володіють термінологією і розбираються в нюансах застосування цього чудового виду приманок.

Значення терміна Редагувати

Слово «minnow» в англомовній риболовній літературі вживається дуже часто і стосовно до принадам самих різнопланових типів. В інших мовах, в силу історичних традицій риболовлі в тих чи інших країнах, ситуація дещо відмінна. Італійці, наприклад, називають словом «minnow» практично будь — воблер. У США цим терміном називають риб сімейства коропових.

Особливості воблерів минноу Редагувати

Серед усіх лопатевих класичних воблерів виділяють, зазвичай, три головні групи: fat, shad і minnow. Назви відображають обриси або форму приманок. Це воблери товсті, середні і вузькі, відповідно. Існує неймовірна кількість перехідних також варіантів, оскільки не можна провести чітку межу, що відокремлює по увазі 1 та 2 групи або 2 і 3. Тому чіткого і структурованого визначення класу приманок минноу навряд чи вдасться досягти, але ми спробуємо.

"'Визначимо основні характерні риси для класу приманок минноу:"'

  1. Довжина тіла воблера відноситься до висоті приманки від п'яти до одного і більше.
  2. Форма принади варіюється між трохи зігнутої (опуклою вгору) і сигароподібної.
  3. Лопать невелика, посаджена під кутом у сорок п'ять градусів до тіла приманки. Лопатева площа набагато менше площі максимально можливого поперечного перерізу у воблера.
  4. Плавучість такого воблера приблизно нейтральна, тобто принада слабо плаваюча, слабо або потопаюча суспендер.

Класифікація Редагувати

Класичні воблери Minnow Редагувати

Традиційні воблери форми «minnow» мають округлене, витягнуте тіло, із злегка опуклою спинкою, помітно звужується до хвостової частини. Приблизне відношення довжини до висоти тіла воблера 5:1. Внизу головної частини тіла розташовується лопать, від величини і кута розташування якої, залежить робоча глибина воблера і його гра. Оснащуються воблери-minnow, в основному двома чи трьома трійниками, в залежності від розміру приманки.

Глибоководні Minnow Редагувати

Глибоководні Minnow

Глибоководні Minnow

Існує також безліч моделей із збільшеною лопатою. Тут, при виборі воблера, треба враховувати той факт, що далеко не всі большелопастные воблери можна використовувати для лову взаброс. В основному, моделі довжиною 10-12 сантиметрів, з лопатью різної величини застосовуються для облова глибин до трьох метрів. Ці воблери виділяються розмірами своїх лопатей,від величини яких залежить глибина занурення воблера (мова в даному випадку йде тільки про плаваючих моделях). Велика лопать створює і набагато більший опір при ривках, тому і вудилище, при застосуванні в лові подібних воблерів, треба мати більш потужний, жорстке. Бажано знати точну швидкість спливання воблера,це необхідно для того, щоб під час пауз, коли воблер починає спливати, можна було б точно знати глибину, на якій minnow знаходиться в даний момент. Саме під час пауз, коли воблер, в залежності від його плавучості, або спливає або тоне, або зависає в товщі води (самий, стабільно зваблюючий хижака, варіант), і відбуваються більша частина поклевок. Тому важливо знати всі параметри воблера, щоб з успіхом їх застосовувати при різних умовах лову.

Minnow составники Редагувати

Ще один, досить-таки поширений вид воблерів-minnow – це minnow-составники. Найбільш популярні, часто зустрічаються варіанти – приманки, що складаються з двох частин (слід зазначити і те, що існують і трьох-та четырехсоставные воблери-minnow), що мають англомовне назва Jointed. Ці воблери, практично всі моделі, мають дуже активною власною грою і їх можна успішно застосовувати з рівномірною проводкою. Але не дарма на деяких упаковках цих приманок існує напис: «Jointed Minnow Walking Dog», яка говорить про все – і який тип воблера перед вами і як саме його краще застосовувати.

Міні Minnow Редагувати

І остання різновид воблерів-minnow, про яку варто поговорити детальніше – міні-minnow або, як їх ласкаво називають «миношки». Це вже приманки з розряду Lite і Ultra Lite і вимагають до себе, до їх примению, особливої уваги. До класу Lite і UL прийнято відносити воблерочкі, не довше п'яти сантиметрів. Слід звернути увагу і на те, що зустріти на прилавках наших магазинів таких малюків не так вже і просто. Справа в тому,що багато виробників, особливо це стосується американців, у великій кількості випускають міні-воблери «фет», а от вибір міні-minnow явно залишає бажати кращого. Така ж картина і у японців, самі знамениті фірми випускають, за рідкісним винятком, тільки одну-дві моделі «миношек». Основне призначення цих малюків – малі річки, ловля форелі, головня, язя. Треба віддати належне: ультралайт – ловля цікава, захоплююча, чарівна, незрівнянно більш трудова, ніж ловля спінінгом середнього класу.

Існує, правда, одна проблема: справа в тому, що міні-воблери, особливо японські,мають дуже точної балансування. Плаваючі моделі цінуються тим, що застосовуючи їх, можна облавливать простору під нависаючими над водою гілками кущів-дерев, сплавляючи воблер в ті місця, куди закинути приманку просто не представляється можливим.

Особливості гри на проводці Редагувати

При виборі воблера важливо звернути увагу на розмір лопаті та її кут відносно тіла приманки – від цього залежить робоча глибина. Однакові по величині і формі воблера з різними лопатями – це взагалі різні приманки, навіть снасть може знадобитися інша: не завжди спінінгом твичинга «метровика» можна правильно провести його глибоководну копію.

Воблери-миноу вищезгаданої класичної форми мають дуже слабовыраженную власну гру, але більш высокотелые моделі, тим більше з великою лопатою, грають цілком непогано і на рівномірній проводці. Багато моделі з однаковим успіхом застосовують як для твичинга, так і при лові методом «стоп енд гоу, троллінгу.

Іноді під час лову можна і навіть потрібно урізноманітнити проводку приманки, перейшовши з твичинга на стоп-енд-гоу, тобто на рівномірну із зупинками, але все ж більшість моделей, навіть володіють власною грою, найбільш повно розкривають свої якості при ривковій проводці.

Ловля на минноу (Minnow) Редагувати

Ловля на минноу (Minnow)

Ловля на минноу (Minnow)

Кожен любитель спиннинговой лову, має навіть невеликий стаж в ловлі на воблери, має у своєму арсеналі і час від часу застосовує (і навіть ловить на них хижака) цей вид приманок на практиці. Однак, дуже мало рибалки можуть з упевненістю сказати, що вони досконало володіють технікою застосування даного виду воблерів. Ня представлена інформація, яка допоможе оволодіти тонкощами риболовлі з воблерами минноу.

Проводка Редагувати

Більшість minnow мають власну гру. Тобто на рівномірній проводці якісно природно грають. Але необхідно зазначити, що така проводка працює далеко не завжди так, як хотілося б рибалці. Набагато кращі результати приносить проводка stop and go. Суть стоп-енд-гоу полягає в тому, що спінінгіст робить м'яку потяжку вудлищем. При цьому воблер грає, потім робить паузу. При паузі в залежності від того в якому вигляді він виконаний, потопаючий, плаваючий або суспендер, принада починає рухатися або зависати на одному місці. Після паузи слід нова потяжка. Нерівномірність руху значно збільшує кількість поклевок риби на минноу. Ще більш ефективна проводка — твичинговая, при якій воблеру передаються ривки різної сили і частоти. Приманка рухається нерівномірно, часом хаотично, але рибі це дуже подобається. Відмінно реагує на твичинговые варіанти проводок.

Колір Редагувати

Коли рибалка купує воблери минноу в магазині, то як правило намагається брати одну модель, але обов'язково в різних кольорах. Звичайно, це флуоресцентна і натуральна. Якщо ловимо з ранку, коли слабка освітленість, коли у воду потрапляє мало світла, то набагато ефективніше працюють флуоресцентні варіанти забарвлень. Вони рибі помітні з більшої відстані, часто викликають у хижої риби агресію. Коли піднімається сонце, у воду потрапляє багато світла, коли рибалка проходить в прозорій воді, то воблери натуральної забарвлення виявляються більш ефективними. Знову ж таки, закінчився день або з'явилися на небі хмари, стало темно, тут же можна поставити приманку яскравого забарвлення. В залежності від умов лову кольору необхідно чергувати.

Глибина Редагувати

Робоча глибина заниривания минноу знаходиться близько 2,5 метра. Саме до такої глибини здатні пірнути приманки даного класу, які мають порівняно малу лопатку розміщену під 45 градусів. Глибина заглиблення обумовлена розміром приманки, довжини і площі носової лопатки, кута розташування. Найцікавіше, що якщо воблер minnow має брязкальце, то навіть заныривая на глибину до 2,5 метрів, він здатний підняти хижу рибу з глибини близько 5-ти метрів. Не варто думати, якщо воблер неглибоко пірнає можуть бути ефективні лише на мілководді. Насправді гримлять штучні приманки піднімають рибу з глибини. Це необхідно на риболовлі враховувати. Звичайно, якщо узагальнювати, безсумнівно найбільш ефективно минноу будуть працювати на глибинах до 3-х метрів.

Сезони Редагувати

Сучасні воблери минноу, це досить універсальні приманки. Вони дозволяють ефективно ловити рибу цілорічно, де є відкрита вода. Як правило, ранньої навесні краще працюють суспендинги. Вони відмінно працюють пізньої восени і взимку. Якщо рибалимо влітку, набагато краще виступають потопаючі приманки або плаваючі, які проводиш досить швидко і енергійно. Серед риболовецьких приманок знайдеться зовсім небагато тих, які в змозі ловити рибу в самих різних умовах лову.

См. також Редагувати

Випадкова вікі