FANDOM

Млинці являють собою рослинну насадку в смаженому вигляді, а, як відомо, обсмажена олія і тісто набагато краще приманюють рибу, ніж їх сирі аналоги. До того ж приготувати такі млинці, це означає розширити арсенал риболовних насадок, що нами практикуються.

Загальна інформація Редагувати

Млинці для риболовлі.jpg

Млинці для риболовлі

Млинці можна вважати однією з кращих серед рослинних насадок, що готуються термічним способом, для літньої риболовлі на поплавкову вудку. Не багато рибалок знають про неї, хоча кльов, особливо в літній період, просто відмінний. Активність клювання трохи гірше ранньої навесні, але зберігається до самих холодів, коли з'являються крижані забереги.

Ловиться буквально уся мирна риба, не гребує «млинцями» сазан і короп'ята. Навіть сом, що є хижаком по своїй природі, іноді ласує млинцями. Але особливу пристрасть до "смажених млинців" живить карась. Саме карась, а не маленький "акваріумний карасик". Все таки смак і запах смаженого тіста відрізняється від смаку і запаху вареного та печеного. Причому відмінність ця значна і "смаження" за смаком однозначно виграє.

Переваги насадки Редагувати

До переваг можна віднести:

  • Швидкість приготування і проста рецептура;
  • Варіювання товщини насадки під час смаження на сковороді (просто потрібно замісити для одного млинця більше тіста)
  • Мінімум складових в рецепті;
  • Довге зберігання, так як в тісті немає ні молока, ні яєць, ні сметани з кефіром;
  • Легке нанизування на гачок;
  • Можливість застосування різних атрактантів та активаторів клювання, як під час приготування, так і обробляючи насадку саморобними спреями перед занедбаністю;
  • Відмінне клювання карася, великого ляща, короп'ят і будь-якої іншої білорибиці;
  • Непоширеність серед насадок, що застосовуються рибалками, що є для риби "новинкою" тож викликає до неї чималий інтерес як до рідкої їжі у водоймі.

Недоліки насадки Редагувати

Недоліки і трохи мінусів:

  • Приготування термічне, що не завжди можливо на березі;
  • На гачку сидить "не мертво", що не завжди зручно при лові донками і фідерними снастями, а саме, — при протягуванні по дну оснащення при підтягуванні або перезакиданні існує можливість злітання і оголення гачка;
  • Зберігання, хоч і в холодильнику, "не вічне"
  • Приготування все ж займає час, це не "пішов і купив". Хоча таку насадку і не продають ніде і ніколи, і її результативність змушує витратити трохи свого часу і бути впевненим у вдалій рибалці.

Рецепти приготування млинців Редагувати

Замішують тісто з 2-3 ложок пшеничної муки випікають з обох боків до щільної кірки на добре розігрітій сковороді, змащеній, а краще конопляним маслом. Принада буде надійніше сидіти на гачку, якщо млинець розім'яти, а потім знову обсмажити — і так 2-3 рази. Додамо, що наявне у продажу "борошно млинцеве" для цієї мети не годиться, оскільки містить яєчний жовток, і млинець з нього виходить дірчастим, кришиться, погано тримається на гачку.

Ті самі ароматні, дірчасті млинці, які пекла ще ваша бабуся, подобаються не тільки вам, але і багатьом короповим рибам. На всю риболовлю потрібно пара млинців, бажано щоб вони були прісними, а ще краще солодкими, але ніяк не кислими.

«Армовані» млинці Редагувати

Для тіста беремо 1 ст. ложку пшеничного борошна, 1 чайну ложку цукру, на кінчику ножа ванілі, 0,5 чайної ложки соди. Тісто замішуємо на молоці до густоти сметани. Розігріваємо сковороду з соняшниковою олією. На добре розігріту сковороду виливаємо трохи тіста. Зверху на тісто по всій поверхні укладаємо шар вати. Вату зверху заливаємо шаром тіста і обсмажуємо з двох сторін. Готові, остиглі млинці нарізаємо смужками – насадка готова. Вата всередині млинця виконує роль арматури – не дає насадці розмокати і розповзатися у воді, утримуючи її на гачку. Корисна особливість цієї приманки, що вона не тоне у замуленому дні й добре приманює рибу апетитним виглядом і запахом.

Млинці на основі каш Редагувати

Млинці можна готувати й іншим способом. Беруть півсклянки звареного гороху і ретельно подрібнюють його, що б вийшло щось на зразок каші. Масу перемішують з чвертю склянки зварених вівсяних пластівців і, додаючи борошно, замішують тісто.

Тепер з тіста роблять млинець і підсмажують його 2-3 хвилини на соняшниковій олії. Млинець розминають в руках і знову «підсмажують». І так до трьох разів. Тісто відмінно прожарюється, міцно тримається на гачку. Присмачувати пахучими речовинами немає потреби: соняшникова олія само надає йому привабливий для риби аромат.

Способи насаджування млинців на гачок Редагувати

Насаживание млинців на гачок.jpg

Насаджування млинців на гачок

Насадка з млинців робиться прямо на місці. Потрібно тонкостінна трубочка — «пробійничок» і досочка.

Розклавши млинець, наріжте трубочкою невеликі (діаметром 10-12 мм) млинці — справа п'яти хвилин, пересипте їх сухариками, щоб не злипалися, і щітка готова. На гачок млинці насаджуйте, як і геркулес — поперек. Аромат і смак млинців особливо до душі великому карасеві, адже всім відомо, що він великий гурман.

Бутерброди з наживками Редагувати

  • "Бутерброд" з личинкою опариша. Застосування личинки опариша на вістря гачка як би замикає злітання млинця з гачка, як під час закидання, так і під час покльовки і розбробування приманки рибою. Додатково, досить часте застосування "бутербродів" значно покращує кльов, що затих або починається, а бо ж той, що ще не почався. В даному випадку, використовується рибальська насадка "бутерброд" — млинець+опариш. Залежно від водойми, риби і умов лову, а також застосовуваних снастей, можливе використання на гачку кілька шматочків млинця і кілька (зазвичай 2-3) опариша.
  • "Бутерброд" з личинкою мотиля. Другим варіантом замикання млинцевої наживки на гачку є насаджування мотиля на гачок. В залежності від товщини дроту гачка (тобто як роздавлюється і випливає личинка при проколюванні) насаджують від 1 до 10 личинок. Знову ж кількість на гачку насадкових прямокутничків і мотильних личинок визначається умовами рибної ловлі та знаходженням гачка з наживкою в товщі води, на дні, або вільно у воді. Застосування та доповнення насадки мотилем і створення млинцево-мотильного бутерброда, крім запобігання злітанню наживку з гачка, іноді може просто вибуховим чином посилити клювання. Особливо мотильно-млинцевий рибальський бутерброд до вподоби великому лящеві і він ніколи не пропливе повз такої смакоти.

См. також Редагувати

Випадкова вікі