FANDOM

Дощовий черв'як є непоганий приманкою для лову карася. Карась непогано йде на дощового хробака навесні і на початку літа, а ось у другій пловине літа помітно гірше. Краще використовувати гнойових хробаків, їх неважко накопати в гнойових купах, оскільки вони більш живучі, ніж прості дощові, а значить довше зберігати якості приманки. При лові карася, хробаків можна нанизувати на гачок як «панчохою», так і проколюючи гачком хробака з середини тулуба. Якщо дрібні черв'яки, їх можна насаджувати пучками.

Непогані результати дає ловля карася на личинок комара-довгунця, більше відомого як мотиль. Ці невеликі червоні черв'яки живуть в донному мулі водойм. Однак, застосування цієї наживки має істотний недолік, що його важко нанизувати на гачок, доводиться застосовувати найменші гачки. Найкраще карась клює на мотиля восени і взимку.

Хорошою приманкою для карася є і опариш, личинка синьою м'ясної мухи. Карась досить непогано ловитися на нього в будь-який час року, але видобуток такої принади, заняття дуже приємне. Нанизувати опариша на гачок слід, протикаючи його гачком біля головки, в такому випадку він збереже активність максимально довго, рухаючись на гачку, він привертає карасів.

Часто відмінні результати дає застосування комбінації з двох наживок. Наприклад, на один гачок можна насадити одного опариша і двох-трьох мотилів. В такому випадку клювання карася ставати набагато інтенсивніше.

См. також Редагувати

Випадкова вікі