FANDOM

Зимова риболовля — це цілий світ зі своїми плюсами і мінусами. В основній своїй масі люди займаються риболовлею не залежно від пори року, але деякі все ж категорично не сприймають зимову рибалку. Вони не можуть збагнути, як можна годинами сидіти нерухомо або кожні десять хвилин перебігати з лунки на лунку, і все це на морозі. Але все ж прихильників зимової риболовлі незрівнянно більше, ніж її противників. Багатьох людей в цьому виді риболовлі приваблює, перш за все, свіже морозне повітря, фізичні навантаження. Адже іноді щоб дістатися до жаданого місця риболовлі, доводиться подолати не один кілометр пішки або на лижах. А адже ще потрібно нести на собі рибальський ящик, льодобур, намет. Все це разом узяте і приваблює рибалок у зимовій риболовлі.

Особливості зимової риболовлі.jpg

Особливості зимової риболовлі

Сезон зимової риболовлі починається з перволедья, тобто тоді, коли на водоймах постане перший лід, і можна буде починати риболовлю з відкритого льоду. Тут головне не забувати про непередбачуваність і підступність першого льоду. Треба пам'ятати, що там, де в озеро впадає річка або струмок, лід завжди тонший, а самий товстий лід біля берега. Навіть усталений товстий лід може не витримати групи людей, що зібралися в одному місці. По першому льоду потрібно просуватися обережно. Якщо крига під ногами тріщить – це перша ознака того, що він недостатньо товстий. В цьому випадку потрібно вибиратися на берег тим же шляхом, яким прийшли. А якщо і на зворотному шляху лід продовжує тріщати, то краще всього лягти на живіт, зменшивши тим самим тиск на лід, і вибиратися так до міцного льоду або берега.

Якщо все ж таки сталося найгірше, і лід під ногами не витримав, головне не піддаватися паніці. Першим ділом потрібно постаратися не занурюватися глибоко в воду і вибиратися в ту сторону, звідки прийшли. Не роблячи різких рухів постаратися вибратися на лід животом і помалу пересуватися поповзом від ополонки. Після цього слід якомога швидше потрапити в тепло.

І все ж не дивлячись на все, кожен рік багато людей, як тільки видаються вільні дні, спрямовуються на лід у пошуках улову і душевної радості. Адже недарма кажуть, що головне не результат, а процес. Шкода тільки, що з кожним роком все більш непередбачувані зими, і тому все більш підступний лід.

Випадкова вікі