FANDOM

Поролонові приманки

Поролонові приманки

Ефективність цих приманок цілком зрозуміла, адже плюси «поролонок» очевидні:
  • Позитивна плавучість поролону. При зупинках у проводці, грузило знаходиться на дні, поролонова рибка повільно піднімається над дном, чим провокує хижака на атаку. Крім того, при здійсненні ступінчастої проводки така принада тоне повільніше, ніж будь-яка силіконова, так що поролонові рибки можуть оснащуватися більш важкими грузилами.
  • Простота і легкість обробки матеріалу. Вирізати поролонову рибку — справа кількох хвилин. Для роботи з поролоном вам знадобляться лише ножиці, але вони повинні бути довгими і дуже гострими. Це дуже важливо, тому що при використанні недостатньо гострих або занадто товстих ножиць поролон просто буде стискатися під ними.
  • М'якість. М'який пористий поролон у воді стає дуже пластичним і рухливим, тому при проводці з ривками поролонові приманки починають звиватися, залучаючи хижака. Також м'якість матеріалу менше насторожує рибу, вже схватившую приманку.
  • Доступність. Поролон легко знайти у продажу за досить доступною ціною.
  • Прояв фантазії при виготовленні приманки. Приманки виготовляються самостійно, тому їх форми, розміри, кольори, оснащення можна зробити настільки різноманітними, що такого асортименту ви не знайдете ні в одному рибальському магазині.
  • Далекий заброс. Поролонова рибка — дуже компактна, володіє відмінною аеродинамікою принада. Крім цього, за рахунок води, яка вбирається у поролон, принада стає важче, що також позитивно позначається на дальності закидання.
  • Всесезонність і універсальність. Поролонова рибка ефективна в будь-який час року і при лові найрізноманітніших хижих риб. Ми ловимо на «поролон» в основному судака, однак досить часто трапляється і щука, рідше окунь.

См. також Редагувати

Випадкова вікі