FANDOM

Про риболовлю всерйоз.jpg

Про риболовлю всерйоз

Серії передачі «Про риболовлю всерйоз» цікавими і пізнавальними, як професійних рибалок, так і новачкам у цій справі. Передача докладно розповідає про нюанси спортивного рибальства, а також велика увага в ній приділяється аспектам аматорської риболовлі. Цикл складається з кількох тематичних частин, в яких є майстер-класи з рибної ловлі, опис морських і прісноводних риб, а також цікава інформація про різні види риб. Особливу увагу приділено рибальським хитрощів, розведеним анекдотами про риболовлю.

Про створення передачі «Про Риболовлю Всерйоз» Редагувати

У 2004 році вийшов цикл телепередач «Про риболовлю всерйоз», який оповідає про хитрощі і секрети рибної ловлі. Передача є науково-популярної розважальної програмою про рибалку і рибалок .

Авторами і творцями цих відеофільмів виступили українські професіонали та фахівці з науковим ступенем, які щиро захоплені своєю благородною справою, а також звичайні. Метою передачі стало розвиток і поширення цінностей риболовлі в сучасному суспільстві та підвищення рівня її культури. Передача «Про риболовлю всерйоз» створена таким чином, що здатна привернути величезну аудиторію глядачів, у тому числі і людей раніше не цікавилися риболовлею. Сьогодні можна дивитися всі випуски «Про риболовлю всерйоз» онлайн в Інтернеті.

Короткий зміст циклу передач «Про риболовлю всерйоз» Редагувати

Цикл передач «Про риболовлю всерйоз» оповідає про взаємини людини і підводних мешканців, саме про популярною в усі часи рибної ловлі. Цей процес привабливий не тільки професіоналами і спортивними рибалками, але і численними любителями риболовлі. Саме тому в передачах циклу зачіпаються практично всі аспекти рибної ловлі, які можуть стати в нагоді як пересічному любителю, так і професіоналу своєї справи.

У випусках програми міститься інформація про лові щуки, судака, коропа, ляща, карася і багатьох інших видів риби. Окремим видам, таким, як карпо та інші білі риби присвячуються не один випуск програми. У передачах, присвячених лову певного виду риби докладно розповідається про те, як правильно підібрати місце для риболовлі, яку снасть і приманку потрібно використовувати в тому чи іншому випадку. Є випуски, де представлені різні види снастей і описується, як їх використовувати, вибирати і готувати. Важливо відзначити, що в передачах «Про риболовлю всерйоз» розповідається не тільки про лові в прісній воді, але і є випуски, присвячені ловлі морської риби. Особливу увагу у випусках приділяється підготовці обладнання, необхідного на риболовлі. В таких випадках мова йде про човнах, наметах, сидіннях, риболовних валізках і іншому риболовецькому спорядженні. Акцент у передачах робиться на сезонних особливості рибної ловлі. Кілька серій «Про риболовлю всерйоз» присвячені підводного полювання, яка набирає оберти популярності серед рибалок.

Випадкова вікі