FANDOM

Рибалка в листопаді як правило націлена на хижих риб, таких як щука, окунь, рідше минь і судак, проте не варто забувати, що на глибині, на кормових точках, можна знайти зграї великого ляща. У середній смузі Росії після перших морозів невеликі озера і ставки покриваються тонким льодом, іноді випадає сніг. Стійка морозна погода наступає в кінці листопада. До утворення міцного льоду рибалка припиняється, оскільки вихід на незміцнілий лід дуже небезпечний. Приступати до ловлі з льоду можна лише тоді, коли його товщина досягне 5 див. Але і тоді треба бути обережним. Не можна робити жодного кроку вперед без попередньої перевірки міцності льоду, особливо на річках і водоймах з підводними ключами.

Ловля риби в листопаді Редагувати

Ловля риби в листопаді.jpg

Ловля риби в листопаді

У листопаді риба готується до зимової сплячки, але не вся, так і та, що зариється на зиму в мул, може ще потрапити до Вас на гачок. В цей час мало ймовірності зловити карася (хоча це не відноситься до самим першим дням місяця) і лина, зате часто спостерігається хороший улов миня, який готується до нересту.

Листопадова рибалка передбачає лов плотви за допомогою будь-яких снастей, окунь і йорж клюють на мормишку. Ефективною може виявитися ловля щуки на живця.

На початку листопада в невеликих зарослих озерах на глибині можна ловити карасів за умови, що погода буде сонячною і не буде сильного вітру. В якості насадки використовуйте мотиль, гачок з насадкою час від часу приводите в рух, щоб привертати увагу риби. Стійка морозна погода наступає зазвичай до кінця другої декади. До утворення міцного льоду всяке ужение риби припиняється.

Рибалка в листопаді по першому льоду Редагувати

Приступати до ловлі з льоду слід тільки тоді, коли його товщина досягне 5 див. При цьому необхідно постійно дотримуватися обережності. Не можна робити жодного кроку вперед без попередньої перевірки міцності льоду, особливо на річках і водоймах з підводними ключами. Повинен бути категорично відкинутий спосіб глушіння риби калаталами по тонкому льоду.

На рибалці в листопаді зимовими снастями по першому льоду добре ловляться майже всі види риб:

  • на великі зимові блешні — судак, щука, великий окунь, на дрібні блешні — середній окунь на невеликій глибині, в затонулих корчів і трав, краще з насадкою на гачок черв'яка, мотиля або окуневого очі; мормишку з насадкою мотиля — окунь і плотва в тих же місцях;

У перші дні льодоставу "на рибалці в листопаді" риба зазвичай бере протягом всього дня. Судак — краще рано вранці і до вечора, до темряви. Найбільш успішно ужение в похмурі, тихі дні з невеликою температурою. Починати ловлю треба на ставках, озерах і в заплавах великих водойм.

Безпеку на рибалці в листопаді Редагувати

Коли водойми сковує лід, то вся рибалка в листопаді припиняється, до тих пір, поки лід не стане товщі 5 сантиметрів. Але навіть при такій товщині льоду, треба бути дуже обережним на водоймі. Завжди слід йти по льоду, тільки перевіривши його міцність. Товщина льоду зазвичай наростає по 5 мм в добу при температурі -10. Пам'ятайте, що навіть такої товщини лід небезпечний, так як підводні течії можуть його послабити. До того ж чистий прозорий лід дозволяє рибі побачити рибака з глибини. Тому перед риболовлею маскуйтеся, розкидавши навколо солому, очерет або всякими іншими способами затемнивши місце лову.

См. також Редагувати

Випадкова вікі