FANDOM

У численних водоймах, які розташовані на території країни водяться два види карасів:

  • круглий карась або як його ще називають золотою;
  • срібний.

Найголовніше в їх відмінності — зовнішній вигляд риби. Перший вид водоплавного має практично кругле і, одночасно, високе тіло. Воно володіє ніжним бронзово-золотистим кольором. А ось другий карась має протилежні характеристики – довгасте і низьке тіло. Забарвлення луски риби бурувато-сірий, навіть можна сказати, що вона володіє металевим відливом. Ще однією важливою і характерною особливістю карася (срібного) вважається його хвостовий плавець, що має виїмчасті форму, і зазубрені промені на спинному і анальному плавцях. Крім того, у карасів обох видів основні грудні плавці різного кольору. У золотистого карася червонуватого кольору плавці, а у срібного – сірі або жовтуваті.

Ловимо карася – особливості риболовлі Редагувати

Карась.jpg

Карась

Рибалка на карася може проводитися з весни і практично до пізньої осінь. Безумовно, що в літній період риболовля буде давати кращі результати, особливо в похмуру погоду. На хороший результат риболовлі впливає невеликий дощ у безвітряну погоду. При значному похолоданні або різкому зниженні температури немає ніякого сенсу ходити на рибалку, оскільки карась своєрідно реагує на такі погодні зміни – він просто перестає брати приманки. А ось при хороших погодних умовах карась ловиться навіть на далекій відстані від берега.

Карась і підгодовування Редагувати

Серед підгодівлі, яка викликає бажання у карася, можна виділити:

  • черв'яки. Найбільше, як показує практика, карасі люблять червоних гнойових хробаків;
  • кульки з тіста;
  • м'якуші з чорного хліба;
  • мотиль;
  • а також суміш всього зазначеного вище, особливо якщо додати до нього анісове масло або конопляне.

Свіжий макуха вважається універсальною приманкою для більшості видів річкових риб. Для більшої впевненості в одержанні гарного результату до макухи можна додати панірувальні сухарі (домашнього приготування або ж магазинні) або печиво. Туди ж можна додати опариш і мотиль, після чого в отриману суміш додають глину. Консистенція змішується і може бути розбавлена приємним запахом, карась чудово реагує на запах перетертих насіння кропу, часнику і ваніліну. Пам'ятайте, що якщо водоймище має проточну воду, прикорму варто зав'язувати в марлеву тканину.

Бувалі рибалки як прикормки радять використовувати наступне: сто грам гарбузового насіння, така ж кількість насіння соняшнику, а також обруби з панірувальними сухарями. До зазначеної консистенції можна додати п'ять грам цукру і кілька грам перепертых насіння кропу, а також озерну глину. З її допомогою формуються невеликі кульки, які впадають у водойму при лові риби. Глина розчиняється у воді і підживлення виявляється на увазі, що привертає рибок. Як бачимо, карась і підгодовування абсолютно нерозлучні речі.

Як ловити карася – відео та корисні поради Редагувати

Як ми ловимо карася? Як правило, рибалка проводиться за допомогою звичайної поплавковою вудки. Вона повинна бути дуже легкою і мати в її комплектації волосяну волосінь. Крім неї можна брати жилковую волосінь. Її варто вибирати таким чином, щоб на ній можна було витримувати вагу в розмірі до півтора кілограм. Гачки лову карася використовуються від дев'ятого до дванадцятого розміру. Поплавці, як правило, вибираються круглі. Відмінно ловиться риба в місцях, де росте трава.

Поради Редагувати

Перш ніж піти на рибалку слід знати декілька важливих моментів, які можуть допомогти отримати хороший результат і відмінний улов. Карась досить непостійний. Він може клювати абсолютно на різні приманки в різний період часу. Крім того, клювання на риболовлі буде залежати від того, в який час доби та за будь-якої погоди ловити. У ранкові години риба ловиться добре з дна, а також в півводи. Якщо запланувати денну риболовлю в жаркий час – він плаває по верху. Увечері клювання починається після п'ятої вечора і практично до темряви. У спокійні і тихі дні, коли невеликий вітер, карась добре ловитися. Карасі великого розміру здатні впевнено вистачати насадки і тягнути поплавок під воду, а ось дрібна рибка дуже довго може смикати насадки.

Як правильно ловити таку рибу як карась на поплавкову вудку – відео нададуть посильну допомогу для всіх, хто хоче розуміти, як правильно підходити до такого виду дозвілля.

Особливості зимової риболовлі Редагувати

Протягом усього холодного періоду часу риболовлю буде проходити дуже повільно і довго. Але, з моменту початку перволедья і до початку січня риба ловиться добре. В останній місяць зими вона практично неефективна. Але вже з початком весни, особливо поки не зійде лід, карась ловиться відмінно. При настанні перших теплих днів це особливо очевидно.

Слід розуміти, що риба в зимовий період часу молиться короткочасно і дуже нестійкий. Ці коливання будуть залежати від безлічі причин. І від часу доби, в які відбувається рибалка, і від змін атмосферного тиску, і від погоди, а також від напрямку вектора руху протягом дня рибної зграї.

Серед рибалок існує думка про те, що карасі живуть за місячним календарем і при плануванні риболовлі потрібно орієнтуватися на сонці. У тому випадку, якщо в зимові дні стоїть сонячна і ясна погода, а атмосферний тиск підвищений, риба буде реагувати на такі зміни дуже добре, що стан сприяти клюванню. Не дивлячись на це, будь-які, навіть самі невеликі зміни в атмосферному тиску, можуть мати негативний вплив на рибу, а, відповідно, і на результат риболовлі.

Виходячи з викладеного вище, можна прийти до висновку щодо того, що не можна однозначно виділяти моменти, при яких рибалка буде успішною.

Як правило, карась живе в тінистих ставках і заплавах річок, крім того, він може жити в заболочених водоймах і канавах, де кисла вода. Ця риба прекрасно переносить низький рівень насиченості води киснем. Він здатний пристосовуватися до низької температури повітря і вважається надзвичайно витривалим. Він не здатний загинути навіть у тому випадку, якщо з якихось причин вмерзает в лід.

Золотий карась живиться різними організмами, що живуть на самому дні водойм, серед яких виділяються рачки, а також личинки комарів, що живуть у мулі на грунті дна. Карасі відмінно їдять черв'яків і різні водні рослини. На відміну від свого побратима, срібний карась додатково розширив свій раціон за рахунок організмів, що живуть у товщі прісної води.

См. також Редагувати

Випадкова вікі