FANDOM

Рибалка у вересні місяці, який за календарем природи називається «ввечері року», це перший місяць осені. І погода напевно ще порадує теплими осінніми днями, особливо в період «бабиного літа», коли природа пригожа і промениста. І все ж червона пора року на кінець: «вересень червоно літо проводжає, золоту осінь зустрічає» — кажуть в народі. Яскраві промені сонця вже не роблять того цілющого дії, як було влітку. І хоча денна температура повітря деколи висока, суровеют ранки, а щільні тумани вранці довго стережуть береги водойм. «Дождевоном» і «ревуном» прозвали в народі за вересень дощі і негоду, помічено й те, що у вересні ніч довга, а вода холодна. Але, благо, літо ніколи не зникає відразу: після похолодання обов'язково повертається короткочасним теплом, ласкавим сонцем — чарівністю «бабиного літа».

Ловля риби у вересні Редагувати

Ловля риби у вересні

Ловля риби у вересні

Температура води "у вересні" поступово знижується, що сприяє відходу риби з мілководдя в більш глибокі шари. Дні у вересні стають ясніше, видимість краще, ніж влітку, тому важливим моментом лову у вересні є маскування, а ще вдаліше буде риболовля з човна або спінінгом.

У вересні у щуки починається активний жор, тому особливо складно стає добути живця. При спінінгової ловлі в цей час краще використовувати великі блешні, так як до осені видобуток хижаків збільшується в розмірі. Використовуючи в якості насадки хробака, мотиля або опариша, у вересні досить вдалою може бути ловля в проводку.

Головень, густера, карпо, краснопірка, лящ, плотва, язь — нерідка видобуток у вересні. Гнойові черв'яки найбільш відповідна насадка для вересневої риболовлі, а ось підгодовування не відрізняється від річної – пшоняна каша, макуха, висівки.

Донними або поплавочными вудками у вересні активно ловиться лящ, поплавковою вудкою на мотилягустера і краснопірка. Також здобиччю рибалки у вересні може стати язь, головень, великий карпо, сазан. Особливо активно у вересні клює хижа рибащука, окунь, судак. Окунь добре ловиться на глибоких озерах, щуку вудять аж до льодоставу, зазвичай на вудки – щуковки, гуртки, жерлицы, спінінгом на обертову блешню.

Особливості поведінки риби у вересні Редагувати

На початку осені міграційні шляхи багатьох видів риб змінюються, як і місця їх годівлі та стоянки. Рибні зграї, в залежності від погоди, починають вести себе по-особливому. В холоду риба опускається на дно в пошуках більш затишних куточків.

Найважливішою умовою багатого улову у вересні є ретельне планування процесу рибної ловлі, підготовка та підбір необхідної снасті, приманки, підгодівлі і т. п.

Дуже важливо стежити за погодними змінами. Найбільш плідним на улов часом буде похмура, безвітряна погода, що зберігається кілька днів поспіль. А якщо якийсь час трималася холодна погода, а потім настали теплі дні – клювання буде просто дивовижний!

Риби у вересні набирають вагу, готуючись до зими, тому теж стає активнішим. "Риболовля у вересні" сильно залежить від перепадів рівня води, що особливо важливо на невеликих річках, де зовнішні умови значно впливають на клювання.

Снасті для риболовлі у вересні Редагувати

Для риболовлі у вересні гарні всі снасті. Ловля риби у вересні буде хороша і на спінінг, і гуртки, і жерлицы, а на глибоких місцях щуку ловлять вертикальним блеснением з човна. У невеликих річках цікава ловля на мормишку близько берегів. Для ловлі на малька на поплавкову вудку краще вибирати глибокі місця і збільшувати глибину спуску насадки.

Поплавочными вудками у вересні можна ловити:

Донними вудками риболовля успішна:

  • у річках ловля голавля і язя на жаб в першу половину ночі та ранні ранкові години, причому головень охоче бере також на піскаря і курячі кишки;
  • на перекатах з другої половини вересня разом з язем і голавлем починає брати минь. Ловля миня результативніше в темні, непогожі ночі.

Також успішно у вересні можна лову в проводку на мотиля і опариша плотву, підлящика, підуста, головня, і головним чином — єльця.

Календар клювання риби у вересні Редагувати

Осіння риболовля особливо хороша на хижу рибу, проте у вересні ще можна розраховувати на хороший улов і мирної риби. Зверніть увагу, що в першій половині вересня прогнозується жор у ляща, підлящика і сома, протягом усього місяця стабільно відзначається жор у уклейки, а у другій половині вересня жор настає у щуки, плотви, язя і під'язку.

См. також Редагувати

Випадкова вікі