FANDOM

Рибалка на жерлицы взимку.jpg

Рибалка на жерлицы взимку

Рибалка на жерлицы дуже захоплююча в зимовий час, так як не вимагає посидючості і завзятості як у "рибалки-кивочника", а є спортивним видом лову щуки взимку. Починаючому рибалці слід усвідомити, що весь кайф від риболовлі можна отримати лише в тому випадку, якщо він комфортно почувається в холодну погоду. Для цього, передусім, необхідно, щоб уберегти своє здоров'я від всіляких простудних захворювань, бути тепло одягненим. В цьому нам може допомогти зимовий спецодяг, яку в широкому асортименті продають у будь-рибальських магазинах. Дуже добре зарекомендувало себе термобілизна, яка не сковує рух при свердлінні великої кількості лунок і не дає потіти. Так само необхідно гарне оснащення жерлиц. Найчастіше використовуються жерлицы у вигляді порожнистої трубки, в яку поміщається прапорець, що дуже зручно при зберіганні і транспортування.

Дана жерлица добре видно на великій відстані і в очереті. Волосінь використовується 0.28 з вантажем "оливкою" 4 гр. і вольфрамовим повідцем 25см., трійник (двійник) -"шістка". Одночасно можна використовувати близько 10 жерлиц . При просте вхолосту будь жерлицы більше години робиться перестановку – як показала практика, це дає свої результати. Так і в той морозний зимовий день жерлицу, яка простояла на глибині безрезультатно, я переставив ближче до берега, і моя інтуїція мене не підвела, через 10 хв. почалося стрімке постріл прапорця вгору. Після тихого наближення до неї котушка навіть і не думала зупинятися. Пішла підсічка, і на іншому кінці мені дали зрозуміти, що не все так просто. Волосінь то йшла з рук, то знову піддавалася. Хочу зауважити, що діаметр волосіні був 0.28, і тут поспіх ні в якому разі не потрібна, так як можна розпрощатися з трофеєм — з великою рибою помилки чреваті наслідками її сходження! Мучила вона мене протягом 20 хв., але найбільша складність полягала в її підйомі на лід. Багор, як завжди, був не при мені, знову понадіявся на російське "авось".

Риба, підійшовши до лунки, відкривала пащу, і ні в якому разі не треба форсувати події в даний момент! В черговий раз, підвівши її до лунки, мертвою хваткою за очі — я виволік її на лід. Мій подив і здивування мого батька, підбіглого пізніше з запізнілим багром, не було меж. Щука виявилася вагою 8.200 кг і була вытащена на лід без багра. Через кілька хвилин зібрався консиліум з рибалок зі всього озера подивитися на цього "крокодила".

См. також Редагувати

Випадкова вікі