FANDOM

Лящ вважається дуже поширеною рибної здобиччю серед рибалок. Ця риба мешкає практично у всіх природних водоймах. Їй належить величезна промислове значення завдяки цінним харчовим якостям. Вага риби досягає близько трьох кілограмів. Деякі рибалки могли похвалитися уловами риби, вага якої дорівнював чотири з половиною кілограми, але це поодинокі випадки.

Секрети лову ляща або коли і де його варто ловити Редагувати

Ловля ляща

Ловля ляща

Коли починає сходити лід лящі у зграях спливають в водоемные розливи. Вони цілеспрямовано шукають місце розташування ділянок затоплення чагарників, де ще зберігається минулорічна трава. Це дуже улюблені місця для лящів, щоб годуватися прямо до початок нересту. Якщо рибак знайде ці самі місця, його радості не буде меж, а риболовлю стане просто грандіозною.

Після того, як нерест завершитися, риба прагнути в більш глибокі місця. Після того, як лящ пережив період неактивного годування, він приступає до пошуку прожитку в глибоких місцях дна водойми.

В літній період часу саме в таких місцях відмінна ловля ляща. Зграї можуть здійснювати міграцію майже в однаковий час кожен день. Практично весь основний час вони проводять у донних заглублениях та руслах річок. Протягом дня риба малорухома, вони починають проявляти активність виключно у вечірній та нічний час.

Невелике зростання лещовою активності буде спостерігатися в осінній період часу, коли вже наступаю незначні холоду, і всі водорості відмирають. Риба годуватися в денний період часу. Ця активність триває не більш ніж три тижні. На мілинах рибалка не має ніякого сенсу, оскільки риба намагається уникати цієї місцевості.

У бік зимувальних ям лящ спрямовується разі настання льодоставу. В зимовий період часу, тоді, коли закінчуються лещовые міграції, дуже ефективною стає риболовля.

Ловля ляща на фідер і інші способи лову Редагувати

У сучасному світі існує величезна кількість варіантів, за допомогою яких можна ловити рибу. Найпоширенішим і доступним вважається ловля риби на вудку. Переваги цієї риболовлі відомі всім:

  • мобільність;
  • просте оснащення;
  • відмінна чутливість до поклевке.

Єдиний мінус вважається те, що з берега ляща зловити на вудку практично не представляється можливим. Ловля ляща на фідер з човна можлива, але обов'язково потрібно зупинятися в тих місцях, які не мають течії.

Іншим хорошим способом лову буде ловля впроводку. В цьому випадку повинна бути використана проводочная вудка (різновид поплавковою). Для досягнення позитивного результату потрібно проводити кормом по дну водойми в безпосередній близькості до ями і чекати, поки лящ клюне. Як правило, голодна риба проявляє себе досить швидко.

На донну вудку також ефективно ловити рибу. Місця в такому випадку вибираються поблизу ярів, принадженім місць, очеретяних заростей і т. д. як правило, риба добре ловиться вночі. У денний час улов буде дуже убогий.

Самий уловистий спосіб ужения вважається ловля риби на кільце. За одну рибалку можна принести істотний улов. Саме головною в цьому варіанті лову – це повноцінна і правильна підгодовування.

Рибалка на фідер дуже схожа за способом виконання на вже вище описувані. Тут потрібно приділити увагу правильній підгодувала. У місці, де підгодовування зроблена повноцінно, можна виловити значного розміру риб. Єдина відмінність – це спеціальне вудилище, так зване фідерне. Ловля ляща на фідер з човна також приносить реальні результати і колосальне задоволення від приємного проведення часу.

Ловля ляща на фідер — прикормка Редагувати

Результативність будь риболовлі, в тому числі і лещовою, буде багато в чому залежати від правильної прикормки. Саме правильні підгодівлі можна визначити як головні секрети лову ляща. Риба, по своїй суті, дуже полохливий і надзвичайно обережний. Йому потрібно істотний стимул для того, щоб залишатися на одному і тому ж місці тривалий час, особливо якщо там проводиться ужение. Цього можна домогтися за допомогою повноцінної підгодовування риби. Є кілька видів прикормки, вона буде залежати від того, в який період часу здійснюється рибалка. У літній час підійде наступне:

  • суміш 1*1 піску і глини, після чого потрібно все ретельно перемішувати, додавши трохи води;
  • дрібно нарізати черв'яки, личинки мотиля і опариші і скочуються разом з сумішшю з глини і піску;
  • робляться невеликі кульки, можна їх робити у розмірі не більше ніж звичайне яблуко.

Крім того, для підгодовування можуть бути використані звичайні черв'яки, личинки комах та мотиль. Личинки жуків-короїдів вважаються у лящів делікатесом, від вживання якого вони не готові відмовитися, що і призводить і на гачок рибалки. Єдине, що слід пам'ятати – риба спокушається на таку підгодівлю виключно у весняний період часу.

См. також Редагувати

Випадкова вікі