FANDOM

Існує кілька способів зробити саморобну блешню для лову щуки.

Саморобна щуча блешня методом вибивання Редагувати

Саморобна щуча блешня методом вибивання.jpg

Саморобна щуча блешня методом вибивання

Саморобна щуча блешня методом видавлювання.jpg

Саморобна щуча блешня методом видавлювання

Цей метод досить складний і просто одночасно, потрібно лише зрозуміти суть, яка полягає у вибиванні блешні потрібної форми з латунного або мідного листа. Для того, щоб привернути увагу щуки, ми повинні зробити з блешні рибку, яка буде привертати увагу щуки. Для цього в нашій саморобної блешні потрібно зробити очей і луску на вже обраному шаблони.

Бажано зробити це на основі блешні купленої в магазині. Дуже важливо залишити припуск по краях блешні, щоб потім вирізати блешню з матеріалу без шкоди для зображення. Щоб виготовити блешню такого виду, вам може знадобитися заготівля-підставка з дерева, яка допоможе вам тримати весь процес виготовлення саморобної блешні під контролем. Товщина заготовки блешні повинна бути не менше 2 міліметрів, так досягається оптимальний варіант жорсткості снасті. Поглиблення в заготівлі робляться «на око», як і весь процес. Далі блешню потрібно обробити напилком по краях і зашліфувати, щоб надати їй більш приємний вигляд.

Саморобна щуча блешня методом видавлювання Редагувати

Для створення такої саморобної блешні вам потрібно шаблон заготовки в пластмасі або деревині. Суть процесу полягає в тому, що ви берете заготівлю вашої майбутньої блешні і вбиваєте її в наявну форму для блешні. Вбивати її потрібно правилками спочатку великого діаметру, а потім більш дрібного, для опрацювання деталей. Заготівля такої блешні повинна бути з латуні завтовшки не більше 1-2х мм, якщо товщі, то ви зіткнетеся з опором металу, і можливо не зможете зробити блешню підходящої для вас форми.

См. також Редагувати

Випадкова вікі