FANDOM

Довжина поплавковою вудки Редагувати

Для початку визначимося з довжиною поплавковою вудки. Тут важливо виходити із місця лову. Якщо берег, який ми облюбували, "голий": ні високих дерев, ні кущів, то риба не буде підпливати до берега близько. У цьому випадку нам ідеально підійде вудка довжиною від 4.2 до 4.5 метрів. Якщо ж берег, на якому ми збираємося влаштуватися і як слід порибалити, обріс кущами, а також є пара-трійка пристойних дерев, то нам скоріше підійде вудка, довжина якої становить від 3.2 до 3.5 метрів. Все просто, чим далі риба — тим довше має бути наша вудка.

Як вибрати поплавкову вудку

Як вибрати поплавкову вудку

Справедливості заради треба зауважити, що в даний час існують вудлища довжиною до 6 метрів, проте з такою довгою снастю впоратися може тільки професіонал рибної ловлі. Ми ж з вами, як упевнені в собі любителі, вибираємо перші два варіанти. Причому ідеально, коли у вашому арсеналі відразу кілька вудок різної довжини і жорсткості, адже риболовля іноді диктує нам свої закони і не хоче тіснитися в обраних нами межах. Буває так, що облюбоване місце нами виявилося зайнято, або там, як на зло абсолютно не клює — ось тому у справжнього рибалки повинен бути цілий арсенал. Отже, ось ми і пригадали про жорсткість вудки, що ж це таке і в чому, як кажуть, сіль?

Лад вудилища Редагувати

Другий момент, який обов'язково необхідно уточнити перед покупкою — це лад вудки. Поділ вудок на жорсткі і м'які пояснюється різною будовою губ у риб. Риба буває мягкогубой і з твердотілим ротом. Якщо ми вирушаємо на рибалку за карасем або лящем, то нам підійде вудка м'якого ладу, якщо ж нам до душі, наприклад, вобла, то тут підійде вудка жорсткого ладу. Нерідкі випадки, коли риба зривається з гачка з-за розірваної губи. Це саме ті випадки, коли неправильно підібраний лад поплавковою вудки.

Матеріал вудлища Редагувати

І останній, але не менш важливий критерій вибору — це матеріал вудки. В даний час найбільш якісним матеріалом для виготовлення вудок є вуглепластик. Скловолоконні та "дідусеві" вудки бамбукові вже давно не є межею мрій рибалок. Вуглепластикові композитні вудки легше і міцніше. Єдиним недоліком даних вудок є їх висока ціна, але мистецтво вимагає жертв, а рибалка — це справжнє мистецтво!

См. також Редагувати

Випадкова вікі